Selamat datang dan Terimkasih atas kunjungan Anda, Blog ini dibuat untuk para netter yang mungkin perlu informasi mengenai kecamatan lais MUSI BANYUASIN

Jumat, 27 April 2012

Demam Liga Champion


Percakapan antara CR7 dengan Messi lewat telepon.

"Tutt..... tutt.... tutt..... tutttt".... (bunyi hp belor messi dang nelpun ronaldo)

Seketika itu juga langsung diangkat Ronaldo.

CR7 : Hallo !!!

Messi : Hallo jugek kanti..
Bawwww, cak mane model e wang kamu tuh pacak kalah musuh munchen,, dak nyangke nian aku nti...

CR7 : Dak pacak jugek nti, sare musuh Munchen tadi,, pemaen e pakam gale...

Messi : Ngape pule nga melok2 sikak gagal pinalti, uji nga pinalti mudah....

CR7 : Aa O.. Pakam kiper munchen semalem.. Mane si Ramos nimbak Burung Gereja pucuk gawang.. 

Messi : Urung sikak betemu chelsea di final... Dak buat e kanti, dak kade ayo nak nalam terus, ade pangke nyurut e jugek..
Madak'i kamu nak menang teros.


CR7 : Hiks hiks hiks...
Huft 

Messi : Dak usah tetawe kau tuh...

CR7 : Aku ikak nih nanges burit...

Messi : Ooh,, lagi sedih namenye kau tuh... Ku kire lagi bahagia ape...
Belore kanti...
Sabar be kanti ek..

CR7 : Dang lah ngerepet, aku lagi peneng dang maikak..

Messi : Ao ao ao,, pengertian jugek aku tuh...
Kagek aku gabungke nge Neuer ek, dak ape2 kan..
Aku nak nengo gesah e.

CR7 : Ao lajulah..

Messi : Tunggulah ek...

Kringgg... kringg.... kringgg (suare hp MITO Neuer)

Neuer : Hallo bro !

Tuutttt (konferensi aktif)

Messi : Hallo !
Sue cak e uy,, ladas nian ek.. Kau mpai masuk lah gagalke pinalti, salut aku..

Neuer : Ao nti ladas nian.. kami pesta manggang kelempang kanti mabuk es oya...

Messi : Bawww, ladas e kanti..
Wak Guardiola td nlpn aku,, die ragap nian wang kamu masuk final,, Kaba ebat katenye biso nepis tendangan pinalti ronaldo sme kaka.

CR7 : Bawww,, cak dak ngajak lagi kamu begesah.

Neuer : Mas bro, sape yg ngomong tadi.

Messi : Itu nih Ronaldo nti.

Neuer : Kau gabungke ape?
Messi : Ao, ngomonglah nge Neuer,, aku nak masak mie telok dulu,, lapo perut ku..
Neuer : Ao mkn lah dulu.
Mane Ronaldo ikak'i ?
CR7 : Uy ngape?
Neuer : Bagus dak tobo td...
Hahaha
CR7 : pantak uwak nga lur,,,*mantingke hape

* kiriman dari Sdr. Murzali (Lais)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar